شماره پروانه : ندارد

موسسه حقوقی و داوری عدل نوین مدافع ایرانیان

مدیر

موسسه حقوقی و داوری عدل نوین مدافع ایرانیان با شماره ثبت ۱۴۸۰و شماره ملی ۱۴۰۰۷۶۶۷۵۶۷در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده است ، اهم فعالیتهای موسسه : انجام فعالیت های حقوقی و وکالت و داوری وحل و فصل دعاوی و رسیدگی به اختلافات در موضوعات قراردادی ، داوری در امور مدنی و ارائه خدمات حقوقی در قالب امر داوری مطابق باب هفتم قانون آئین دادرسی مدنی و قوانین خاصّ داوری . اقامه هرگونه دعوی حقوقی و شکایت کیفری ، از جانب موکل ، تعقیب آن تا حصول نتیجه نهایی ، ضمن مراجعه به مراجع و محاکم قضایی با اخذ وکیل ، مراجعه به مراجع شبهه قضایی ، شورای حل اختلاف ،ادارات ، دوائر ، نهادهای قانونی و دفاتر اسناد رسمی . مشاوره حقوقی در خصوص امور قضائی ،کیفری ، مدنی ،تجاری ، گمرکی ، بازرگانی ، مالیاتی ، استخدامی و تخلفات اداری ،ثبتی ، سجّلی ، حسبی ، خانوادگی ، شهرداریها و کمیسیون های آن ،کارگری و کارفرمائی ، صنفی ، بنیاد مسکن و مسکن و شهر سازی و کمیسیونهای آن ، مشاوره خارجیان در مراجع داخلی و نیز از طرف ایرانیان در مراجع بین المللی می باشد ، پاسخگویی به دعاوی که علیه موکل مطرح می گردد . انجام امور داوری و معرفی داور به صورت منفرد یا هیأت داوری ، همچنین قبول داوری در کلیه قراردادها و معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی و مواردی که با توافق طرفین و یا از طریق مراجع قانونی و قضائی و دادگاهها ارجاع می گردد . انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی ، اعم از دولتی و غیر دولتی در راستای فعالیت موسسه ، پیگیری و وصول مطالبات و معوقات کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری، صندوق های قرض الحسنه، لیزینگها و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی . اخذ وام و تسهیلات و هدایای نقدی و غیر نقدی از سیستم بانکی و موسسات اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه و سایر اشخاص . ایجاد شعب در سراسر کشور ، اخذ و اعطای نمایندگی . اخذ وام و تسهیلات بانکی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری. در مواردی که طبق قانون ، پیگیری و حضور وکیل دادگستری الزامی می باشد، کلیه اقدامات از طریق وکلای موسسه و یا وکلای خارج از موسسه به موجب قرارداد ، انجام خواهدشد ، در سایر موارد اقدامات و پیگیریها ، از طریق احدی از مدیران ویا کارکنان موسسه انجام می گیرد .

آدرس: بلوار امیر مازندرانی خیابان فلسطین بعد از مسجد
تاریخ ثبت نام: 1399/4/27
تعداد پاسخ ها: 0
تعداد مطالب حقوقی: 19
شماره تلفن: 09112544688
مشاوران تأیید شده

همه افرادی که در سایت عدل نوین تحت عنوان مشاور فعالیت می نمایند مورد تائید مراجع ذی صلاح قانونی می باشند و توسط گروه عدل نوین احراز هویت گرده اند .

رضایت تضمین شده

گروه عدل نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و لوگو طلایی ستاد ساماندهی سایتهای وزارت ارشاد می باشد .

پشتیبانی مطمئن

همکاران ما از طریق سیستم 24ساعته پاسخگوی سئوالات شما عزیزان می باشند .

100%حفظ حریم شخصی

گروه عدل نوین متعهد به حفظ حریم شخصی افراد می باشد ، اطلاعات افراد فقط با دستورات صریح مقام قضائی به آن مرجع در صورت لزوم ارائه خواهد شد