کمیسیون اجتماعی مجلس و ادغام بانکهای نظامی

1403/1/27 09:22

کمیسیون اجتماعی مجلس و ادغام بانکهای نظامی

کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر حقوق پرسنل ادغامی و سهامداران شده است ، موسسه حقوقی و داوری عدل نوین مدافع ایرانیان،  یکی از حامیان   این مطالبه قانونی می باشد، 

لینک کانال تلگرامی جهت عضویت 👇👇👇👇

https://t.me/adlnovin

https://t.me/pazireh89

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست  امروز (سه‌شنبه 28بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت:  ادامه بررسی طرح نقل و انتقال سوابق یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار نشست امروز این کمیسیون قرار داشت و مواد 5 و 6 مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مدیرعامل بانک سپه در راستای ادغام کل بانک‌های زیرمجموعه بانک‌های نظامی که بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجموعه‌ای که با سران قوای سه گانه هماهنگ شده بود، در این نشست حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد:  برخی ابهامات در فرآیند ادغام این بانک‌ها وجود داشت اعم از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی این بانک که از سیستم بانک‌های متفاوت به زیرمجموعه بانکی که صددرصد دولتی بوده، منتقل می‌شوند، بنابراین طبیعی است که در این مورد نگرانی برای کارگران و کارفرمایان ایجاد شود.

بابایی کارنامی افزود: در این نشست با نظر مساعد مدیرعامل بانک سپه قرار شد به گونه ای برنامه ریزی شود که  این نگرانی رفع شده و این نیروها نیز در فرآیندی ساماندهی شده و حقوق آنها نیز حفظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بررسی ارزش دارایی‌های این بانک از دیگر موضوعاتی است که محل نگرانی سهام دارانی بود که در بورس بنابر مصوبه‌ای که شورای عالی بورس داشته است و ساختاری که وزارت اقتصاد و دارایی تعیین کرده است، فعالیت دارند که مشخص شد کمیته ساماندهی این مهم را مدیریت کرده و هیچ جای نگرانی برای این سهام داران وجود ندارد و این بانک هم با رعایت صلاح صرفه آنها و کارکنان در مسیر ادغام قرار دارد که از اولویت‌های کشور است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل بانک سپه به همراه معاونانش، مسئولان سازمان تامین اجتماعی، صندوق فولاد، صندوق بازنشستگی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشوری حضور داشتند


نویسنده: موسسه حقوقی و داوری عدل نوین مدافع ایرانیان دسته بندی: بانکی تاریخ ثبت: 09:22 1403/1/27 724 نفر بازدید