نمونه ترکه نامه (صورت اموال متوفی)

1403/1/22 19:58

نمونه ترکه نامه (صورت اموال متوفی)

بعد از حمد و سپاس خدای بزرگ و طلب رحمت حق بر مرحومه / مرحوم : ................. غرض از تحریر و تنظیم این سطور آنکه : چون سرکار علیه خانم / جناب آقای : ....................... در تاریخ   /   /   13 به رحمت ایزدی پیوسته و جان به جان آفرین تسلیم نموده است و ورثه قصد تعیین مقدار ترکه و دیون متوفیه / متوفی را دارند ، علیهذا در تاریخ   /   /   13 شمسی و در رأس ساعت : ................ در بیت آن مرحومه / مرحوم واقع در تهران به نشانی : ...................... ...................... .......................... و با حضور و امضاء تمامی ورثه به عبارت :

اسامی دختران و پسران و مادر و پدر و همسر متوفی

۱-

۲-

۳-

۴-

و با حضور و امضاء اشخاص دیگر حاضر که از معتمدین و مطلعین هستند به موجب این ترکه نامه کلیه اموال منقول و غیر منقول و نقدینگی ها و دیون و مطالبات متوفیه / متوفی : .................................... و تشخیص گردیده و به شرح ذیل تحریر ترکه می گردد :

الف : اموال منقول :

1- فرش دستباف ایرانی ( کاشی ) ................. رنگ به ابعاد ............ متر به تعداد ........... تخته و ارزش .................................... ریال .

2- تلویزیون رنگی.............مارک  ................ یک عدد به ارزش ............................ریال .

3- رادیو ، گرام ، ضبط با دیسک (اتوریورس ) مارک ............ با دو بلندگو 500 واتی و میز چوبی به ارزش .......................... ریال .

۴- سرویسهای مبل 6 نفره ، میز غذاخوری 8 نفره با 8 صندلی چوبی ، کارد و چنگال نقره میوه خوری یک جین و کارد کیک بری یک عدد و قاشق و چنگال غذاخوری یک جین و همه نقره و به عیار 24 و سرویس غذاخوری چینی ساخت آلمان 12 نفره و ....................... پارچه و سایر ظروف چینی و کریستال ساخت فرانسه جمعاً به تعداد ................ و همگی به ارزش .......................... ریال .

۵- سرویس آشپزخانه اعم از دیگ ، تابه ، دیگ زودپز برقی ، ماکروویو و غیره به ارزش ..................... ریال .

۶- یخچال و فریزر سایدبای ساید جنرال الکتریک آمریکائی 24 فوت جمعاً به ارزش ......................... ریال .

۷- اوراق سهام شرکت : ................... ریال .

۸- اسناد رسمی مطالبات تعداد ........................ برگ جمعاً بالغ بر.............. ریال .

۹- موجودی نقدی سپرده نزد بانک های ..................... شعب ........................ به موجب صورت ضمیمه جمعاً به مبلغ ................................ ریال

۱۰- دیون رسمی و تجاری به موجب صورت پیوست طبق فتوکپی های مدارک جمعاً به مبلغ .............................................. ریال .

ب : اموال غیر منقول :

1- خانه مسکونی به پلاک ثبتی ............. بخش ...... به آدرس ...................................................

2- باغ در کرج به پلاک ثبتی ............................... به آدرس ...................................................

3- ویلای محمود آباد به پلاک ثبتی ............................... به آدرس ...................................................

4- یک باب ساختمان مسکونی 12 طبقه که هر طبقه 4 واحدی است است به پلاک ثبتی .................................... بخش 11 تهران .

5- امتیازات تلفن های منصوبه در املاک فوق به شماره های : .................................................. جمعاً به ارزش ...........................  ریال .

6- امتیازات برق ها و آب ها و گازهای منصوبه در املاک فوق که جزء ارزش املاک محسوب است .

تذکر: 1- ارزیابی اموال منقول به توسط خانم / آقای : .......................................... به عنوان ارزیاب مورد تراضی و اعتبار ورثه به عمل آمده . 2- کلیه اسناد و مطالبات و اوراق سپرده بانکی مذکور و اموال منقول موصوفه به موجب این ترک نامه تحویل همسر مذکور متوفیه / متوفی گردید که تا زمان تقسیم شرعی و قانونی ( بعد از تحصیل گواهی حصر وراثت و گواهینامۀ واریز مالیات بر ارث ) نزد مشارالیها / مشارالیه باقی بماند. 3- این ترکه نامه در ........................... نسخه متحدالمتن و الاعتبار تنظیم و ضمن تصدیق صحت آن به امضاء نامبردگان ذیل رسیده است .

تاریخ : ........................... ماه یکهزار و سیصد و......................... 13 شمسی .


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: گواهی و استشهادیه تاریخ ثبت: 19:58 1403/1/22 207 نفر بازدید