نمونه وکالت نامه اخذ سند موتورسیکلت

1403/1/23 14:04

نمونه وکالت نامه اخذ سند موتورسیکلت

موکل : آقای / خانم .................................... فرزند : ...............................بشناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن ........................................ ............................................ 

وکیل : آقای / خانم .................................... فرزند : ..................................بشناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن ................................. ...................................................

 مورد وکالت : با ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز مراجعه به شرکت ............................ و راهنمایی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی ................. و کلیه شرکت های پست و سایر ادارات وابسته و پیوسته به آن ها و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط و ذیمدخل و اقدام در خصوص اخذ و دریافت کلیه مدارک از جمله سند مالکیت کمپانی یک دستگاه موتور سیکلت ................... از نوع ....................... به مدل ................ به شماره بدنه ........................... به رنگ ..................... و به شماره نیروی انتظامی ........................ متعلق به موکل حسب الاظهاره و انجام کلیه امور اداری و قانونی مربوطه و قیام و اقدام به تمامی تشریفات لازمه و سپردن هرگونه تعهد و تصدیق امضاء و دادن رسید و پرداخت هزینه ها و مخارج قانونی و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه و اخذ کلیه اسناد و مدارک و ایصال اسناد و مدارک یاد شده به موکل در قبال اخذ رسید .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضای وی بجای اقدام و امضای موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ .... / .... / ......... هجری شمسی .

 

 

اگر متن حاضر نیاز شما را به شکل کامل برآورده نکرد یا به نمونه اسناد بیشتری نیاز دارید لینک های زیر را امتحان کنید.

در صورتیکه اطمینان پیدا کردید که نمونه سند مورد نیاز شما در سایت قرار ندارد لطفا به صفحه  رفته و فرم مربوطه را تکمیل کنید.


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: وکالت نامه های وسایل نقلیه تاریخ ثبت: 14:04 1403/1/23 318 نفر بازدید