نمونه وکالت نامه اداری تعویض پلاک و بیمه خودرو

1403/1/8 14:40

نمونه وکالت نامه اداری تعویض پلاک و بیمه خودرو

موکل : آقای / خانم .................................... فرزند : ...............................بشناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن .................................................... 

وکیل : آقای / خانم .................................... فرزند : ..................................بشناسنامه شماره ............................ متولد ....................... صادره از ............................ به شماره ملی ................................. ساکن ........................................................

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی ، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ، ادارات راهنمائی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی و مراکز تعویض پلاک خودرو و شهرداری و امور اقتصادی و دارائی و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط و ذیمدخل و عنداللزوم شرکت های سازنده و تولید کننده خودرو جهت انجام کله امور اداری و قانونی مورد نیاز و اخذ مجوزات و استعلامات لازمه و تأدیه کلیه هزینه ها و مخارج قانونی و تشکیل پرونده تعقیب و پیگیری پرونده های متشکله و انجام کلیه مکاتبات و مراودات مورد نیاز و اتخاذ هر نوع تصمیم بجای موکل و درج آگهی در روزنامه و جراید و سپردن هرگونه تعهد و تصدیق امضاء و بیمه نمودن و انعقاد هر نوع قرارداد در این خصوص بهرنحو و شرط و عنداللزوم اخذ و دریافت کلیه اسناد و مدارک اعم از اصل و المثنی و رونوشت و تصویر مصدق راجع به تمامی ششدانگ یکدستگاه .......................... به رنگ ...................... مدل ......................... شماره نیروی انتظامی ............................ که حسب الاظهار موکل بصورت اجاره بشرط تملیک مالک می باشد و قبول انتقال و خریداری نمودن قطعی خودرو مذکور از هر شخص بنام و برای موکل و به هر قیمت و مبلغ و بهرنحو و ترتیب و قبض و تصرف مبیع و تأدیه ثمن و بهاء و پرداخت کلیه هزنه ها و اجاره بها و اقساط مربوطه و تردد و مسافرت نمودن با خودروی مذکور در سراسر کشور ایران وفق مقررات و موازین قانونی و انجام تمامی امور حمل و نقل در این خصوص و رابطه درخواست و تقاضا نمودن راجع به صدور برگ مجوز انتقال و تغییر نام داخلی و فک و تعویض پلاک اعم از قبلی ، فعلی و جدید ملی و کشوری اختصاصی و شناسنامه صادر شده و اصداری بنام خود وکیل مرقوم یا هر شخص و فرد حقیقی و حقوقی که وکیل صلاح و مقتضی بداند و تعرفه و معرفی نماید و همچنین دریافت و اخذ نامه و مجوز و رسید فک و تعویض پلاک و تائیدیه نقل و انتقال و تغییر نام داخلی و شناسنامه و خود پلاک خودرو و وسیله ی نقلیه و مراجعه به شرکت های بیمه و کلیه دوائر و مقامات مربوطه آن و سایر ادارات وابسته و پیوسته و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط تحت هر اسم و عنوان و اقدام  در خصوص انجام امور اداری و قانونی و کلیه مکاتبات و مراودات مورد نیاز و اخذ و دریافت کلیه وجوه خسارت و بیمه ای نقداً یا طی چک با حق مراجعه به هر بانکی که چک بنام آن صادر شده جهت انجام امور بانکی و اخذ وجه چک و امضاء در راستای ظهر نویسی آن و سپردن هرگونه تعهد قانونی و تصدیق امضاء و تنظیم هر نوع اقرارنامه و رضایت نامه در خصوص موارد فوق بهرنحو و ترتیب ولدی الاقتضا رفع توقیف خودرو و تحویل گرفتن آن از مراجع قضائی و انتظامی ذیربط و دادن هر نوع رسید و سپردن هرگونه تعهد و قیام بتمامی تشریفات و امضاء کلیه اسناد و اوراق و نوشتجات بنحویکه هیچگونه نیازی بحضور و اجازه ثانوی موکل نبوده باشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضای وی بجای اقدام و امضای موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ .... / .... / ......... هجری شمسی .

 

 

اگر متن حاضر نیاز شما را به شکل کامل برآورده نکرد یا به نمونه اسناد بیشتری نیاز دارید لینک های زیر را امتحان کنید.

در صورتیکه اطمینان پیدا کردید که نمونه سند مورد نیاز شما در سایت قرار ندارد لطفا به صفحه  رفته و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

 


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: وکالت نامه های وسایل نقلیه تاریخ ثبت: 14:40 1403/1/8 1299 نفر بازدید