نمونه وکالت نامه خرید خودرو مزایده ای و تعویض پلاک

1403/1/7 23:12

نمونه وکالت نامه خرید خودرو مزایده ای و تعویض پلاک

موکل : آقای / خانم ..................................... فرزند ............................... بشناسنامه شماره ................ متولد .................... صادره از ................. به شماره ملی ....................... ساکن ..........................................

وکیل : آقای / خانم : ..................................... فرزند ............................... بشناسنامه شماره ................ متولد .................... صادره از ................. به شماره ملی ....................... ساکن ............................................... 

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی مراجعه به ادارات دولتی و ارگان ها و نهادها ، سپاه و نیروهای نظامی هوائی و زمینی و دریائی و نیروی انتظامی و شرکت های خصوصی و غیر خصوصی و غیره در تهران و یا شهرستان ها و اقدام در خصوص خریداری نمودن هر نوع اتومبیل مزایده ای از هر کدام از شخص / اشخاص حقوقی موصوف به هر نحو و ترتیب و شرط و مبلغ و تادیه ثمن و با حق اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار شرکت در مزایده ها و مزایدات و اتخاذ هر نوع تصمیم بجای موکل با پرداخت هزینه های مربوطه و سپردن وجوه جهت شرکت در مزایده و مزایدات معموله نقداً یا بصورت ابداع چک و قبول مزایده و دریافت وجه سپرده اضافی و امضاء ذیل صورت جلسه تحویل و تحول و دادن رسید و تحویل گرفتن اتومبیل ها و خودروها و اسناد و مدارک مربوطه و مراجعه به ادارات راهنمائی و رانندگی و مراکز تعویض پلاک خودرو و امور اقتصادی و دارائی و شهرداری و پرداخت حقوق دولتی و مالیات های متعلقه و عوارض شهرداری و غیره و سپردن تعهدات لازم جهت انجام مورد وکالت و شماره نمودن اتومبیل های مذکور به شرح مرقوم و تعویض پلاک د رجهت و بنام موکل و اخذ و دریافت زوج پلاک و دریافت اسناد و مدارک از مراجع ذیربط و به طور کلی انجام کلیه کارهای اداری و رفع موانع قانونی و پاسخگوئی به مقامات صالحه جهت انجام مورد وکالت از هر حیث و انجام کلیه مکاتبات و مراودات از ابتداء تا انتهاء و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه.

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص موردوکالت و لوازم آن می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ .... / .... / ............ هجری شمسی .

 

 

 

اگر متن حاضر نیاز شما را به شکل کامل برآورده نکرد یا به نمونه اسناد بیشتری نیاز دارید لینک های زیر را امتحان کنید.

در صورتیکه اطمینان پیدا کردید که نمونه سند مورد نیاز شما در سایت قرار ندارد لطفا به صفحه  رفته و فرم مربوطه را تکمیل کنید.


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: وکالت نامه های وسایل نقلیه تاریخ ثبت: 23:12 1403/1/7 660 نفر بازدید