نمونه قرارداد صلح - صلح نامه حق سرقفلی مغازه از طرف مستاجر

1403/1/3 07:56

نمونه قرارداد صلح - صلح نامه حق سرقفلی مغازه از طرف مستاجر

۱- مصالح : آقای / خانم ................................. فرزند .................. به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ............ صادره از ................ متولد سال .................. دارای کدملی ...............   ساکن ......................................................................................  کد پستی ............................. تلفن ...................................... اصالتاً از طرف خودیا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف .......................... به موجب ............................. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

۲- متصالح : آقای / خانم ................................ فرزند .................. به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ............ صادره از ................ متولد سال .................. دارای کدملی ...............   ساکن ......................................................................................  کد پستی ........................  تلفن ...................................... اصالتاً از طرف خود یا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف ........................ به موجب ............................. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

مورد صلح : کلیه  حقوق  عینی  حقیقی  و واقعی   فرضی  و تصوری  و صنفی  و احتمالی مصالح نسبت  به  حق  کسب   پیشه  یا تجارت  و سرقفلی  در ................................................................که  به  نام   مصالح  سنداجاره  شماره   ..................... تنظیم  و امضا گردیده  به نحوی  که  پس  از این  دیگر هیچگونه  حقی  از حقوق  مزبوره  ناشی  از حق  کسب  و پیشه  و تجارت  و سرقفلی  در مغازه  فوق الذکر برای  مصالح  باقی  نمانده  و همه  آن  حقوق  در مورد مصالحه  متعلق  به متصالح است  که  متصالح  اقرار به  تصرف  کرده  است . 

به اقراره  کلیه  شرایط صحت  صلح  قطعی  اعم  از قبض  و اقباض  و صیغه  به اظهار و غیره  اجرا شده  و به  سائقه  احتیاط کافه  خیارات  خصوصا خیار غبن  هر چند فاحش  از طرفین  اسقاط بعمل  آمده  و مسئولیت  انجام  معامله  با خود متعاملین  میباشد و مصالح ضمن  عقد خارج  لازم  تا ده  سال  شمسی  ضامن  کشف  فساد مورد مصالحه  گردید.


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: سایر قراردادها تاریخ ثبت: 07:56 1403/1/3 151 نفر بازدید