نمونه قرارداد صلح - صلح نامه حق سرقفلی مغازه

1403/1/9 22:13

نمونه قرارداد صلح - صلح نامه حق سرقفلی مغازه

۱- مصالح : آقای / خانم ................................. فرزند .................. به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ............ صادره از ................ متولد سال .................. دارای کدملی ...............   ساکن ......................................................................................  کد پستی ............................. تلفن ...................................... اصالتاً از طرف خودیا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف .......................... به موجب ............................. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

۲- متصالح : آقای / خانم ................................ فرزند .................. به شماره شناسنامه / اقتصادی / ثبت ............ صادره از ................ متولد سال .................. دارای کدملی ...............   ساکن ......................................................................................  کد پستی ........................  تلفن ...................................... اصالتاً از طرف خود یا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف ........................ به موجب ............................. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

مورد صلح: کلیه حقوق  عینیه  و فرضیه  و متصوره   مصالح  نسبت  به  حق  کسب  و پیشه  و تجارت  و سرقفلی  در تمامی  ............................................................ با جمیع  توابع  شرعیه  و لواحق  عرفیه  آن  که به  موجب  این  سند به  متصالح صلح  و واگذار می شود به نحوی که  با وقوع  این  صلح هیچگونه  حق  و ادعایی  در مورد صلح  برای   مصالح باقی  نمانده  و متصالح  از هر حیث  قائم  مقام  قانونی   مصالح در استفاده از مورد صلح  و مزایای قانونی  آن می  باشد.

اسقاط کافه خیارات خصوصا"خیار غبن  و غبن  فاحش از طرفین بعمل آمد و متصالح اقرار به تصرف  مورد صلح  نمود.  مفاد بند دوم  بخشنامه  130/ 10- 14/ 1/ 58 سازمان  ثبت  کل به  متصالح  تفهیم  شد و مصالح ضمن العقد ضامن  کشف  فساد شرعی  و قانونی  در مورد صلح  تا ده سال  شمسی گردید.

 


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: سایر قراردادها تاریخ ثبت: 22:13 1403/1/9 138 نفر بازدید