نمونه صلح نامه پرونده انشعاب برق

1403/1/9 19:39

نمونه صلح نامه پرونده انشعاب برق

مورد صلح – کلیه حقوق عینیه و فرضیه و متصوره مصالح مرقوم نسبت حق الامتیاز و  حق الاشتراک و وام و  ودیعه مربوطه نسبت به  پرونده برق شماره....................... به نحوی که برای  مصالح هیچگونه حقی و ادعائی در مورد مصالحه باقی نمانده و متصالح از حیث و بابت قائم مقام قانونی مصالح در مورد مصالحه بوده و با اطلاع از کمیت و کیفیت مورد مصالحه اقرار بتصرف دارد .

مال الصلح مبلغ ................. ریال وجه رایج که تمام آن تسلیم مصالح باقراره شده است . اسقاط خیارات متصوره احتیاطاً از طرفین بعمل آمد و متصالح  متعهد شد که مورد مصالحه از هر جهت بدهی داشته باشد  شخصاً پرداخته و سپس از مصالح دریافت نماید و مصالح مرقوم نیز از حال الی ده سال شمسی ضامن کشف فساد این مصالحه گردید .

مفاد بند دوم  بخشنامه شماره 130/10-14/1/58 ثبت کل  بمتصالح تفهیم و نامبرده  بمسئولیت خود بانجام  این معامله  اقدام نمود .

این سند در اوراق چاپی ................. تنظیم و بابت حق الثبت قبض شماره ....................... بمبلغ ............... ریال ببانک ملی شعبه .......................... پرداخت و بابت حق التحریر قبض شماره ..................... مبلغ ................. ریال صادر و تسلیم شد .

بتاریخ ................. شمسی                         محل امضاء


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: سایر قراردادها تاریخ ثبت: 19:39 1403/1/9 237 نفر بازدید