شماره پروانه : 4552

علی خانی زاده

کارشناس رسمی دادگستری

رزومه کوتاهی از نویسنده: علی خانی زاده فرزند ذبیح ا.. و بانو شوکت دادرس محبوب و متولد فروردین سال 1345 در محله طالار شهرستان فردوس است. تحصیلات ابتدایی را در دبستان میرتونی اسلامیه گذراند. تازه پای در دوره راهنمایی، ابوریحان بیرونی گذاشته بود که پدرش، از نیک نامان دیار فردوس بر اثر تصادف و در حالی که میرفت تا استادیوم اسلامیه را به سرانجامی برساند، از دست داد. دوران متوسطه را در شهرستان فردوس گذراند و در سال 1363 موفق به اخذ دیپلم علوم تجربی شد و در همین سالها در امتحان ورودی دانشکده خلبانی نیروی هوایی شرکت کرده ولی موفق نشده اما در همین مسیر و بواسطه نسبت نزدیکی که با سرگرد خورشیدی داشت با سرهنگ عباس بابایی که در آن زمان معاونت عملیات نیروی هوایی را بر عهده دار بود آشنا شد. دوران مقدس خدمت نظام وظیفه را در سال های 1366 تا سال 1368 در ستاد فرماندهی نیروی هوایی، معاونت عملیات به امور فرهنگی و آموزشی وکتابت مشغول بود. در همین ایام، مدت شش ماه را نیز بصورت داوطلبانه به لشکر 30 گرگان در کردستان و خط مقدم ماموریت یافته و جنگ را از نزدیک در دشت پنجوین و شیلر و ارتفاعات لری تجربه کرد. در همین سال ها که شهید امیر خلبان مصطفی اردستانی و امیر خلبان شهرام رستمی فرماندهی معاونت عملیات نیرو را بر عهده داشتند با خلبانان و امرای نهاجا از نزدیک آشنایی پیدا کرد. پس از اتمام دوران مقدس سربازی، موفق به تحصیل در رشته مدیریت دولتی می شود و همزمان در سال 1369 به استخدام وزارت پست و تلگراف و تلفن- شرکت مخابرات در می آید. وی به زاهدان منتقل و پس از انصراف از تحصیل در رشته مدیریت دولتی، موفق به تحصیل در رشته مورد علاقه اش، حقوق می شود. وی در سال 1375 به مشهد منتقل شده و تحصیلات عالیه خود را در رشته حقوق ادامه داده و سرانجام به یمن سال ها تجربه و مهارت، موفق به اخذ دکتری حقوق خانواده شد. وی در سال 1386 به عنوان کارشناس رسمی دادگستری در حقوق خانواده به رتق و فتق امور محوله از دادگاهها می پردازد. در سال 1397 و علیرغم آنکه امکان ادامه خدمت در مخابرات برای وی فراهم بود، پس از 30 سال که قسمت عمده خدمت آن را به عنوان وکیل و نماینده قضایی صاحب تجربه بود به افتخار بازنشستگی نائل و هم اینک به عنوان مدرس دانشگاه و پژوهشگر، محقق و نویسنده در حال خدمت به جامعه است. کتاب آموزگار مهر در سال 1395 از همین نویسنده توسط انشتارات مرندیز چاپ و منتشر و کتاب خلبان همیشه خندان نیز توسط انتشارات راهبردی نیروی هوایی در شرف چاپ است. کتاب های خاطرات وی که محصول سال های مشاوره و مصاحبه و رسیدگی به پرونده های قضایی، کیفری و خانواده محوله از سوی دادگاههاست و نیز کتاب"گواهینامه زندگی مشترک" در حال تدوین است.

استان: خراسان رضوی
شهر: مشهد
مدرک تحصیلی: دکتری
شماره پروانه: 4552
تاریخ ثبت نام: 1400/6/29
تعداد پاسخ ها: 0
تعداد مطالب حقوقی: 0
شماره تلفن: 09155162131
مشاوران تأیید شده

همه افرادی که در سایت عدل نوین تحت عنوان مشاور فعالیت می نمایند مورد تائید مراجع ذی صلاح قانونی می باشند و توسط گروه عدل نوین احراز هویت گرده اند .

رضایت تضمین شده

گروه عدل نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و لوگو طلایی ستاد ساماندهی سایتهای وزارت ارشاد می باشد .

پشتیبانی مطمئن

همکاران ما از طریق سیستم 24ساعته پاسخگوی سئوالات شما عزیزان می باشند .

100%حفظ حریم شخصی

گروه عدل نوین متعهد به حفظ حریم شخصی افراد می باشد ، اطلاعات افراد فقط با دستورات صریح مقام قضائی به آن مرجع در صورت لزوم ارائه خواهد شد