نمونه صورتجلسه هیئت مدیره در شرکتهای با مسئولیت محدود

1403/1/3 07:50

نمونه صورتجلسه هیئت مدیره در شرکتهای با مسئولیت محدود

بسمه تعالی

نام شرکت............................................... شماره ثبت ..................... و شناسه ملی ................... سرمایه ثبت شده.......................... ریال  در تاریخ .................. ساعت ...........  جلسه هیئت مدیره شرکت با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره /  اکثریت اعضای هیات مدیره در محل شرکت تشکیل و نسبت به تعیین سمت و تعیین دارندگان حق امضاء اتخاذ تصمیم شد.

1ـ خانم/ آقای .......................... به شماره ملی ................... به سمت رئیس هیئت مدیره

2ـ خانم/ آقای .......................... به شماره ملی ................... به سمت نایب هیئت مدیره

3ـ خانم/ آقای .......................... به شماره ملی ................... به سمت مدیر عامل شرکت انتخاب

کلیه اسناد و مدارک و اوراق بهاء دار با امضاء مشترک خانم ها/ آقایان.........................................  همراه با مهر شرکت معتبر می باشد.

ج: اینجانبان اعضاء هیات مدیره و بازرسین ضمن قبولی سمت خود اقرار می نمائیم که هیچگونه سوء پیشینه کیفری نداشته و ممنوعیت اصل 141 قانون اساسی و مواد 111 و 126 لایحه اصلاحی قانون تجارت را نداریم .

به خانم / آقای ......................... احدی از شرکاء یا عضو هیئت مدیره یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شودکه ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذیل دفاتر ثبت اقدام نماید.

نام اعضای هیات مدیره

1ـ خانم / آقای ..................................   امضاء

2ـ خانم / آقای ..................................   امضاء     

3ـ خانم / آقای ..................................   امضاء    

4ـ خانم / آقای ..................................   امضاء

  

تذکرات:

1-کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2ـ در صورتی که جلسه با اکثریت اعضای هیئت مدیره تشکیل شده باشد  رعایت تشریفات دعوت وفق اساسنامه یا قانون تجارت الزامی است.

3ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و  ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

4ـ در صورتی که سمت اعضای هیأت مدیره تغییر نماید بایستی با تنظیم صورتجلسه هیأت مدیره مراتب به اداره ثبت شرکتها اعلام گردد.

5-کلیه اقدامات پذیرش صورتجلسات ازطریق سامانه اینترنتی به آدرس  صورت می گیرد.

6-جهت دسترسی به کلیه اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس  نیز جهت بهره برداری لازم استفاده نمود


نویسنده: علیرضا مقیمی دسته بندی: شرکت با مسوولیت محدود تاریخ ثبت: 07:50 1403/1/3 401 نفر بازدید